Anasayfa/ SOSYAL MEDYA UZMANLIĞI
Merhaba;
Sosyal Medya’da KAYBOLMAYIN!
Sosyal Medya SERTİFİKASYON PROGRAMI
Uluslararası Geçerli Sertifika / Türkçe-İngilizce
Detaylar;
21-22-28-29 MART 2015
DERS SAAT ARALIĞI: 10:00-17:00
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
-----------------------------------------
Sosyal medya ve pazarlama hakkında bilmediklerinizi burada öğreneceksiniz. Kendinizi sosyal medya alanında geliştireceksiniz.

Günümüzde ana akım medyanın yanında, Facebook, Twitter, Instagram gibi sosyal ağlarda oluşan medyanın gücü ve etkisi de ciddi biçimde kabul edilir oldu. Bu yüzden, "sosyal medya" kavramı bir olgu olmaktan çıktı, gerçeğe dönüştü.

Peki, nedir bu sosyal medya? Sınırları nedir? İletişimcilerin ve pazarlamacıların buna yaklaşımı nasıl olmalıdır?

İşte, kendini "Sosyal Medya" alanında geliştirmek ve uzmanlaşmak isteyenler için kaçırılmayacak bir
fırsat!


Tüm gün boyunca doyurucu ve sertifikalı bir eğitim alacaksınız.

*****İNGİLİZCE-TÜRKÇE SERTİFİKALIDIR*****

------------------------------------------------------------------------------

Eğitmenler:
* Yasin Kaplan - Dijital Pazarlama Danışmanı, Eğitmen
* Sezai Yıldırım – vitringez.com – Proje Yöneticisi
* İlker Serdar Çetinkaya – Sosyal Medya Topluluk Yönetimi
-----------------------------------------------------------------------------
 
Eğitim İçeriği:

- Sosyal Medya'ya Giriş 101
- Sosyal Medya Nedir?
- Neden Sosyal Medya?
- Sosyal Medya’nın Önemi
- Sosyal Medya’nın Getirdiği Avantajlar
- Önemli Sosyal Medya Kanalları ve Kullanım Şekilleri
- Sosyal Medya'da Başarılı Olmanın Yolları
Sosyal Medya Pazarlaması
- Temel kavramlar
- Temel stratejiler
- Marka hesapları ve yönetimleri
- Marka iletişimi
- Sayfa kurulumu
- Kampanya oluşturma
- Hedef kitle belirleme
- Hedef kitleye ulaşmada belirlenen stratejiler
- Sosyal Medya Politikası Oluşturma
- Sosyal Medya da Pazarlama İletişimi Kurma
- Sosyal Medya İçin İletişim Stratejisi Oluşturma
- Sosyal Medya'da Topluluk Yönetimi
- Sosyal Medyada Marka Yönetimi
- Sosyal Medya'da İtibar ve Kriz Yönetimi
- Sosyal Medya'da Kaliteli İçerik Üretmenin Yolları
- Sosyal Medyada Etkili PR
- Sosyal Medyada Tanıtım & Pazarlama
- Sosyal Medyada Ürün ve Hizmet Tanıtımı
- Sosyal Medya Durum Analizi, Takibi ve Raporlama
- Sosyal Medyada Etkinlik Planlama
- Sosyal Medya ve Etkinlik Yönetimi
- Sosyal Medya Kampanyası Oluşturmak / Case Study
- Google Reklamları, Google Adwords
- Reklam Performansını izlemek
- Kalite Puanı Kavramı
- Temel Optimizasyon Teknikleri
- Anahtar Kelime Optimizasyon Teknikleri
- Reklam Metni Optimizasyon Teknikleri
- Strateji Oluşturma
- Google'da etkin Optimizasyon yöntemleri
- Youtube Reklamları
- Ödeme Seçenekleri
- Viral Pazarlama

Bu Bir Dijital Pazarlama Okulu ve İstanbul Esenyurt Üniversitesi ortak organizasyonudur

Bu Eğitimi kimler almalı?
* Şirketlerin iletişim ve halkla ilişkiler çalışanları, yöneticileri,
* Yeni mezun olmuş halkla ilişkiler / iletişim fakültesi / reklamcılık bölümü öğrencileri,
* Sosyal medya uzmanı olmak isteyen sektör çalışanları,
* Sosyal Medya iletişimini kurumsal hizmet olarak alan şirket/marka yöneticileri,
* Sosyal medya'yı yeni reklam mecrası olarak gören ve bu alanı aktif olarak kullanmak isteyen kurum çalışanları, yöneticileri,
* İnovatif ve girişimci ruha sahip, yeni ve çok hızlı gelişen bir sektörde çalışmak isteyenler,
* Bulunduğu şirkette dijital pazarlama, E-ticaret ve sosyal medya, üzerine çalışan ve kendini geliştirmek isteyenler,
* Sosyal Medya Sertifikası almak isteyenler,
* Yeni bir meslek edinmek isteyenler,