Anasayfa / Yönetim / Genel Sekreterlik / Tanıtım ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
Tanıtım ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
 

Mutlu Gülsev YAĞIZ
Tanıtım ve Halkla İlişkiler Müdür V.
mutluyagiz@esenyurt.edu.tr
444 9 123 | 1010
 
 
 

Yüksel TUYGUN
Tanıtım ve Halkla İlişkiler Memuru
yukseltuygun@esenyurt.edu.tr
444 9 123 | 1013



 

Ayfer CANBOLAT
Tanıtım ve Halkla İlişkiler Memuru
ayfercanbolat@esenyurt.edu.tr
444 9 123 | 1014
 
 

 


Selahattin SÖYLEMEZ
Tanıtım ve Halkla İlişkiler Memuru
selahattinsoylemez@esenyurt.edu.tr
444 9 123 | 1012
 

   
 

Bekir ÇELEN
Tanıtım ve Halkla İlişkiler Memuru
bekircelen@esenyurt.edu.tr
444 9 123 | 1015
 


 
Tanıtım ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ nün amacı, İstanbul Esenyurt Üniversitesi’nin misyon, vizyon, hedefleri ve hizmetlerini kurum içi ve kurum dışı çevrelere bir bütün olarak tanıtarak, hedef kitle ile sürdürülen ilişkinin devamlılığını sağlamaktır. Bu amaca paralel olarak İstanbul Esenyurt Üniversitesi’nin, ulusal ve uluslararası platformlarda tanıtımının yapılması, hedef kitle tarafından tercih edilmesi, kurum içi yaşayanlar (öğrenciler, idari ve akademik personel) tarafından benimsenmesi ve paylaşılan değerlerinin sayısal artışını sağlayıcı tanıtım ve halkla İlişkiler çalışmaları yapmaktır.
İstanbul Esenyurt Üniversitesi Tanıtım ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü’nün hedefi, iç ve dış alıcılara yönelik olarak sürdürülen halkla ilişkiler çalışmaları için, hedef kitleyi tanımlamak, gerekli araçları belirlemek, süreçleri saptamak ve tanımlanan her kritere uygun planlama, uygulama ve raporlandırmayı oluşturmak, elde edilen her veriyi ileriye ve geriye dönük olarak, kurum ve toplum yararına çalıştırmaktır.
 
Çalışma Alanları:
1. Dış alıcılara Yönelik Çalışmalar:
  • Ön Büro Çalışmaları, Tanıtım Ziyaretleri ve Toplantıları, Medya Çalışmaları, Basılı Materyal Çalışmaları, Fuar Çalışmaları, Sponsorluk Çalışmaları, Reklam Çalışmaları, Sosyal Aktiviteler, Doğrudan Postalama, Elektronik posta, GSM posta, kamu ve özel kuruluşlar ile ortak yürütülen çalışmalar.
2. İç Alıcılara Yönelik Çalışmalar:
  • Kurumsal kimlik çalışmaları,konferans, toplantı, panel, sergi, defile v.b. organizasyonlar, kurumsal takip anketleri, hizmet içi eğitim, geleneksel tören ve kutlama çalışmaları, kurum içi özel proje ve organizasyonlar.