Anasayfa / Kütüphane / Hakkımızda / Yönetim - Personel
Kütüphane Daire Başkanlığı
 




Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunun 14’üncü maddesine  göre  idari yapının içerisinde yer alır.
Daire başkanlığımız , üniversite bünyesinde her türlü bilgi ve belgenin sağlanması, organize edilerek uluslararası standartlarda işlenmesi ve bu bilgileri eğitim ve öğretim faaliyetlerini desteklemek amaçlı  kullanıma açmakla yükümlüdür.
Başlıca görevlerimiz arasında;
  • Akademik birimlerle işbirliği içinde eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetlerini desteklemek
  • Üniversitenin eğitim-öğretim ve araştırma faaliyetleri için gerekli olan basılı ve elektronik ortamdaki her türlü bilgi ve belgeyi sağlamak
  • uluslararası standartlarda teknik işlemlerini yaparak erişime sunmak
  • Sağlaması yapılan belge ve bilginin dolaşımını sağlamak
  • En güncel yayınların takibi ve duyurulmasını yapmak
  • Bu hizmetlerin gerekli olan bilgi teknolojilerinin kütüphanelerde kurulması ve işletilmesini koordine etmek
Kütüphane kullanım, her türlü soru ve detaylı bilgi için kutuphane sayfasını  ziyaret edebilirsiniz.